lignano


Dovolená Lignano - otázky a odpovědi


Na co se nás často ptáte? Co Vás nejvíce zajímá?

Postupně zde přidáváme Vaše otázky a naše odpovědi na ně.

  • Jak mohu rezervovat ubytovací kapacitu agentury Lignano?
  • Můžete rezervovat online, kliknutím zde, nebo můžete volat na 602 328 051, nebo můžete zaslat email na info@bluesport.cz

  • Co je zahrnuto v ceně ubytování v letním pronájmu?
  • Cena (za apartmán - ne za osobu) je včetně elektřiny, vody, plynu, daní, poplatků, závěrečného úklidu (jestli je apartmán vracen ve stavu, jako v den příjezdu) a naší provize.

  • Co je zahrnuto v ceně nájmu v zimě?
  • Cena (za apartmán - ne za osobu) je včetně vody, daní, poplatků, závěrečného úklidu (jestli je apartmán vracen ve stavu, jako v den příjezdu) a naší provize. Elektřina a plyn jsou placeny zvlášť dle spotřeby.

  • Budu muset zaplatit nějakou zálohu?...pokud ano, jakou výši?
  • Ano, pro uskutečnění rezervace, žádáme zálohu ve výši 30 % z celkové částy.

  • Za jak dlouho musím zaplatit zálohu?
  • Do tří dnů od provedení rezervace

  • Jakým způsobem mohu zaplatit zálohu?
  • Bankovním převodem nebo v hotovosti. Platba je možná v Kč či v EUR. Přijímáme i stravenky. Můžeme fakturovat na zaměstnavatele.

  • V kolik hodin můžeme převzít klíč od apartmánu v příjezdový den?
  • Mezi 16.00 a 20.00 hod v příjezdový den (pokud nebylo domluveno jinak).

  • Můžeme přijet již v ranních hodinách?
  • Pokud přijedete v příjezdový den již brzy ráno, můžete si v agentuře vyplnit veškeré náležitosti ohledně ubytování (vyplnění dokumentů, informace,atd.) Pokud aparmán je již uklizený, předáme Vám klíče již ráno, v opačném případě nám můžete zanechat Vaše tel. číslo a jakmile apartmán bude připravený, budeme Vás kontaktovat. Doporučujeme Vám si připravit věci na pláž již v příjezdový den, na pláži tak můžete trávit již první den, než bude apartmán připravený a uklizený.

  • Kde dostanu a kde mohu odevzdat klíče od apartmánu?
  • Vždy od nás obdržíte voucher, kde bude uvedena adresa agentury, která apartmán spravuje. Stejně tak tam bude i telefon na agenturu, abyste se mohli například v případě zdržení na cestě domluvit na náhradním předání klíčů.

  • Do kolika hodin musím odevzdat klíče od apartmánu v odjezdový den?
  • Většinou do 9,30 ¨do 10,00.

  • Kdy budu muset zaplatit zbývající část peněz za apartmán?
  • Doplatek je splatný nejpozději 45 dní před nástupem na ubytování.

  • Jak najdu ubytovací kapacitu?
  • V příjezdový den Vám předáme klíče od ubytovací kapacity a zároveň Vám zakraslíme do mapy, kde se daná kapacita nachází a zároveň Vám doporučíme, jak nejrychleji ke svému aparmánu budete moci dojet.

  • Budu si moci s sebou vzít domácí zvíře?
  • Na některých ubytovacích kapacitách je dovoleno přicestovat i s domácím mazlíčkem. Prosím kontaktujte nás, abychom Vám doporučili dané ubytovací kapacity.

  • Budu muset zaplatit kauci?
  • Ano, vždy je nutné uhradit kauci. Každá agentura požaduje jinou výši, většinou 100 - 150 eur. Kauce Vám bude vrácena v odjezdový den po naší kontrole.

  • V příjezdový den najdu apartmán uklizený?
  • Ano, v příjezdový den Vám předáme ubytovací kapacitu čistou a uklizenou. V případě, že se Vám úklid nebude zdát dostatečný, kontaktujte IHNED agenturu, která vám předala klíče.

  • Ubytovací kapacity jsou vybaveny hrnci, talíři, skleničkami, …?
  • Ano, všechny ubytovací kapacity jsou vybaveny hrnci, talíři, příbory, skleničkami podle počtu osob, pro které je aparmán určen. Z hygienických důvodů nejsou na aparmánu vařečky a jiné dřevěné kuchyňské vybavení, taktéž hadr na vytírání není k dispozici.

  • Aparmány jsou vybaveny povlečením (prostěradla, ručníky, utěrky)?
  • Ne, povlečení, ručníky a utěrky si můžete přivézt vlastní, nebo si je můžete pronajmout na místě. Doporučujeme spíše vlastní. Povlečení na manželskou postel Euro 1,00/den, povlečení na jedno lůžko Euro 1,00/den, ručníky 3 kusy Euro 1,00/den. Rezervace není nutná.

  • Co není součástí ceny?
  • Součastí ceny není - ručníky, povlečení, někdy využití klimatizace, plážový servis. V ceně také není doprava, stravování a cestovní pojištění, které doporučujeme uzavřít zvlášť, rádi Vám ho nabídneme.

  • V odjezdový den, jak mohu opustit apartmán?
  • V odjezdový den, zanechte apartmán v pořádku, vyneste odpadkový koš, umyjte nádobí, podlaha musí být zametená a vytřená, kuchyňská linka včetně sporáku čistá, taktéž koupelna a záchod, lednice vymytá a odmražená. V opačném případě je možné, že vám agentura nevrátí zálohu či její část.

  • Plážový servis je již v ceně?
  • Ne, plážový servis není součástí ceny. Můžete si jej zarezervovat přímo u firmy, která se o pláž stará - Lignano Pineta (0431-422143 (otevřeno po celý rok), info@lignanopineta.com) nebo Lignano Riviera (přímá linka 0431-424411 (otevřeno po celý rok) direzione@sil-lignano.net).

  • Ubytovací kapacity, které jsem našel na Vašich stránkách jsou reálně volné?
  • Ne, na našich stránkách jsou uvedeny některé z námi nabízených apartmánů. Skutečně volné a dostupné vám rádi sdělíme. Ve většině případů to umíme ověřit online během pár minut.

  • Je na apartmánu také TV?
  • Ano, na většině ubytovacích kapacit je také TV.

  • Je na apartmánu klimatizace?
  • Na většině aparmánů je klimatizace. Někde je klimatizace již v ceně, někde je za týdenní poplatek.



Správná dovolená? Jedině Lignano.