Dovolená Lignano - otázky a odpovědi
Na co se nás často ptáte? Co Vás nejvíce zajímá?
Postupně zde přidáváme Vaše otázky a naše odpovědi na ně.
- Jak mohu rezervovat ubytovací kapacitu agentury Lignano? Můžete rezervovat online, kliknutím zde, nebo můžete volat na 602 328 051, nebo můžete zaslat email na info@bluesport.cz
- Co je zahrnuto v ceně ubytování v letním pronájmu? Cena (za apartmán - ne za osobu) je včetně elektřiny, vody, plynu, daní, poplatků, závěrečného úklidu (jestli je apartmán vracen ve stavu, jako v den příjezdu) a naší provize.
- Co je zahrnuto v ceně nájmu v zimě? Cena (za apartmán - ne za osobu) je včetně vody, daní, poplatků, závěrečného úklidu (jestli je apartmán vracen ve stavu, jako v den příjezdu) a naší provize. Elektřina a plyn jsou placeny zvlášť dle spotřeby.
- Budu muset zaplatit nějakou zálohu?...pokud ano, jakou výši? Ano, pro uskutečnění rezervace, žádáme zálohu ve výši 30 % z celkové částy.
- Za jak dlouho musím zaplatit zálohu? Do tří dnů od provedení rezervace
- Jakým způsobem mohu zaplatit zálohu? Bankovním převodem nebo v hotovosti. Platba je možná v Kč či v EUR. Přijímáme i stravenky. Můžeme fakturovat na zaměstnavatele.
- V kolik hodin můžeme převzít klíč od apartmánu v příjezdový den? Mezi 16.00 a 20.00 hod v příjezdový den (pokud nebylo domluveno jinak).
- Můžeme přijet již v ranních hodinách? Pokud přijedete v příjezdový den již brzy ráno, můžete si v agentuře vyplnit veškeré náležitosti ohledně ubytování (vyplnění dokumentů, informace,atd.) Pokud aparmán je již uklizený, předáme Vám klíče již ráno, v opačném případě nám můžete zanechat Vaše tel. číslo a jakmile apartmán bude připravený, budeme Vás kontaktovat. Doporučujeme Vám si připravit věci na pláž již v příjezdový den, na pláži tak můžete trávit již první den, než bude apartmán připravený a uklizený.
- Kde dostanu a kde mohu odevzdat klíče od apartmánu? Vždy od nás obdržíte voucher, kde bude uvedena adresa agentury, která apartmán spravuje. Stejně tak tam bude i telefon na agenturu, abyste se mohli například v případě zdržení na cestě domluvit na náhradním předání klíčů.
- Do kolika hodin musím odevzdat klíče od apartmánu v odjezdový den? Většinou do 9,30 ¨do 10,00.
- Kdy budu muset zaplatit zbývající část peněz za apartmán? Doplatek je splatný nejpozději 45 dní před nástupem na ubytování.
- Jak najdu ubytovací kapacitu? V příjezdový den Vám předáme klíče od ubytovací kapacity a zároveň Vám zakraslíme do mapy, kde se daná kapacita nachází a zároveň Vám doporučíme, jak nejrychleji ke svému aparmánu budete moci dojet.
- Budu si moci s sebou vzít domácí zvíře? Na některých ubytovacích kapacitách je dovoleno přicestovat i s domácím mazlíčkem. Prosím kontaktujte nás, abychom Vám doporučili dané ubytovací kapacity.
- Budu muset zaplatit kauci? Ano, vždy je nutné uhradit kauci. Každá agentura požaduje jinou výši, většinou 100 - 150 eur. Kauce Vám bude vrácena v odjezdový den po naší kontrole.
- V příjezdový den najdu apartmán uklizený? Ano, v příjezdový den Vám předáme ubytovací kapacitu čistou a uklizenou. V případě, že se Vám úklid nebude zdát dostatečný, kontaktujte IHNED agenturu, která vám předala klíče.
- Ubytovací kapacity jsou vybaveny hrnci, talíři, skleničkami, …? Ano, všechny ubytovací kapacity jsou vybaveny hrnci, talíři, příbory, skleničkami podle počtu osob, pro které je aparmán určen. Z hygienických důvodů nejsou na aparmánu vařečky a jiné dřevěné kuchyňské vybavení, taktéž hadr na vytírání není k dispozici.
- Aparmány jsou vybaveny povlečením (prostěradla, ručníky, utěrky)? Ne, povlečení, ručníky a utěrky si můžete přivézt vlastní, nebo si je můžete pronajmout na místě. Doporučujeme spíše vlastní. Povlečení na manželskou postel Euro 1,00/den, povlečení na jedno lůžko Euro 1,00/den, ručníky 3 kusy Euro 1,00/den. Rezervace není nutná.
- Co není součástí ceny? Součastí ceny není - ručníky, povlečení, někdy využití klimatizace, plážový servis. V ceně také není doprava, stravování a cestovní pojištění, které doporučujeme uzavřít zvlášť, rádi Vám ho nabídneme.
- V odjezdový den, jak mohu opustit apartmán? V odjezdový den, zanechte apartmán v pořádku, vyneste odpadkový koš, umyjte nádobí, podlaha musí být zametená a vytřená, kuchyňská linka včetně sporáku čistá, taktéž koupelna a záchod, lednice vymytá a odmražená. V opačném případě je možné, že vám agentura nevrátí zálohu či její část.
- Plážový servis je již v ceně? Ne, plážový servis není součástí ceny. Můžete si jej zarezervovat přímo u firmy, která se o pláž stará - Lignano Pineta (0431-422143 (otevřeno po celý rok), info@lignanopineta.com) nebo Lignano Riviera (přímá linka 0431-424411 (otevřeno po celý rok) direzione@sil-lignano.net).
- Ubytovací kapacity, které jsem našel na Vašich stránkách jsou reálně volné? Ne, na našich stránkách jsou uvedeny některé z námi nabízených apartmánů. Skutečně volné a dostupné vám rádi sdělíme. Ve většině případů to umíme ověřit online během pár minut.
- Je na apartmánu také TV? Ano, na většině ubytovacích kapacit je také TV.
- Je na apartmánu klimatizace? Na většině aparmánů je klimatizace. Někde je klimatizace již v ceně, někde je za týdenní poplatek.
Správná dovolená? Jedině Lignano.